Livrare / Conditii retur
Ai cumparat simplu, returnezi rapid!
Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014- privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
-Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
NOTA: Pentru camerele foto-video numarul maxim de cadre foto (declansari) sau de ridicari ale oglinzii ( pentru filmare) alocat pentru testarea si verificarea produsului este de 300 de cadre.
Pentru produsele returnate care prezinta urme de zgarieturi fine, pe carcasa sau pe suprafata produsului, returul va fi procesat prin procedura aplicarii diminuarii valorii produsului cu minimum 10-15%.
Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii precizate sau contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesata de F64 cu prioritate, iar contravaloarea produsului va fi returnata doar dupa primirea produsului de la client.
-In lipsa primirii produsului in cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 ( articol nou):
Art. 59 (secund) . - (1) Cu exceptia cazului in care furnizorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, utilizatorul final returneaza produsele sau le inmaneaza furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 58.
- Termenul retragere din contract este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de utilizatorul final inainte de expirarea perioadei de 14 zile si sunt livrate prin curier la adresa: Str. Bucovina 2B, Bucuresti, Sector 3, Departament Service F64 sau predate personal la Receptia Service-ului din Magazinul F64 situata in Bd. Unirii 64, Bucuresti, Sector 3.
• Stim ca alegerea unui aparat foto care sa te reprezinte sau a accesoriilor compatibile nu este intotdeauna usoara, suntem alaturi de tine. Daca alegerea facuta nu te multumeste 100%, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, la noi ai 14 zile calendaristice de la primirea produsului sa returnezi produsul.
• Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului la distanta.
• Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris F64 Studio SRL in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioară, va fi procesata conform prevederilor garanției. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat si se va întocmi împreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
• Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014
• Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport si asigurare pentru returnarea coletului.
In cazul in care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in maxim 14 zile de la achizitie si doar pentru facturile ce depășesc valoarea de 200 RON. Pentru a solicita o refacturare, trimite mail pe adresa contabilitate@f64studio.ro, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cât si cu noile date de facturare. Te rugăm sa ții cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica. Pentru refacturarile in magazin, comenzile nu trebuie sa depaseasca suma de 5000 de lei. Termenul de soluționare este de pana la 30 zile lucratoare.
Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:
• Prin Email retur@f64studio.ro;
• Prin inscrierea unei cereri RMA din contul de client, Cum?
• Cum poți înscrie cererea RMA - vezi film aici
Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:
• Este necesar ca produsul returnat sa ajunga la F64 Studio SRL in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care l-ati primit (fie ca il aduceti personal la Receptia Service-ului din Magazinul F64 situata in Bd. Unirii 64, Et. 1, Bucuresti, Sector 3 sau il expediati prin curier la adresa: Str Bucovina 2b, Bucuresti, Sector 3, Departament Service F64- Aici nu se lucreaza cu publicul).
•Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au insotit;
•Produsul nu trebuie sa aiba conturi personale, parole de securitate, date cu caracter personal.
•Produsul (in cauza, aparatele foto) nu trebuie sa depaseasca 300 de declansari. Daca numarul de declansari este mai mare de 300, produsul dumneavoastra poate fi returnat doar daca sunteti de acord cu diminuarea valorii returnate cu minim 15% din valoarea de achizitie sau cu o valoare mai mare in functie de uzura- numarul de cadre inregistrat, realizate suplimentar de client.
•In functie de gradul de uzura constatat, putem expedia produsul catre service-ul autorizat pentru o constatare a valorii diminuate.
Pentru rapiditate si siguranta formalitatilor de inregistrare si restiturie a sumelor achitate este indicata in primul rand metoda completarii si transmiterii formularului online sau pe adresa de mail mentionata mai sus.
In cazul in care nu exista posibilitati tehnice se poate apela si la completarea si comunicarea formularului offline, etc., dar nu este incurajata pentru ca pot aparea erori in completare ce duc la intarzieri in procesarea ei (timp petrecut la telefon cu clientul pentru a lamuri informatiile din documentul completat)
Modalitatea de completare direct din cont este simpla si se face in doar 2 pasi. Vezi film aici.
• Produsele consumabile: Cerneala imprimanta, toner, hartie, filme, solutii curatare,solutii developare, acumulatori, baterii, licente software, CD-uri, carti, castile intrauriculare, carduri.
• Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);
• Produse de ingrijire personala care au fost utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
• Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;
• Cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
• Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
• Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
• Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
• Folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;
• Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
• In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;
• Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, nu la inscrierea comenzii sau la trimiterea confirmarii inscrierii acesteia.
Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris F64 Studio SRL in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului..
• Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care Dumneavoastra l-ati ales pentru a expedia coletul catre F64 Studio S.R.L.
• Nu uitati sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat.
• IBAN-ul trebuie sa contina 24 de caractere (cifre si litere) si sa fie exprimat in RON;
• In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda Consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor , acel contract in cadrul caruia Consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic al F64, magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor. Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al F64, in prezenta simultana a Consumatorului si a profesionistului, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost mai inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat anterior un avans, sau intreg pretul. Decizia Consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul F64 fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al profesionistului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul Consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate. Prezenta clauza se aplica atat pentru bunuri, cat si pentru servicii.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon 021.270.00.54 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa de e-mail service@f64studio.ro.