Servicii / Inchiriere
Echipamentul de care ai nevoie depaseste cu mult bugetul tau? Ai nevoie de un echipament doar in mod punctual? Ai alte cheltuieli prioritare? Indiferent in care dintre aceste situatii te afli, serviciul de inchirieri F64 iti asigura o solutie rapida si convenabila!
Astfel, te poti bucura in voie de echipamentul dorit, il folosesti oricand ai nevoie, testezi mai multe optiuni, iar daca decizi ca oricare dintre variantele utilizate este potrivita pentru tine, ai oricand posibilitatea sa faci o achizitie in cunostinta de cauza!
Ai posibilitatea de a testa in detaliu cele mai noi echipamente din domeniu, la preturi accesibile;
Nu faci rabat la calitate pentru situatiile in care ai nevoie de un echipament doar pentru o perioada scurta sau pentru evenimente punctuale;
Daca inca nu te-ai decis ca echipamentul dorit este cel potrivit pentru tine, inchiriindu-l ai posibilitatea de a-l testa pe indelete inainte de a lua decizia finala
In acest moment, serviciul de inchirieri este disponibil pentru clientii fideli F64 adica clientii Gold/Silver dar si pentru clientii categorie 1 care indeplinesc urmatoarele conditii cumulate:
Contul F64 are o vechime de minim 1 an;
Minim 3 comenzi active in cont (nu se iau in considerare comenzile returnate);
Minim 1 comanda finalizata in anul anterior;
Achizitii de minim 3000 lei.
Inchirierea poate fi facuta doar de catre titularul de cont, prin prezentarea acestuia la magazinul F64 din Bucuresti, Bd. Unirii, Nr. 64.
Regulamentul complet pentru programul de fidelizare F64 il poti accesa aici https://www.f64.ro/info/fidelizare-gold-silver
Ridicarea/returnarea produsului si parcurgerea pasilor din procedura de inchiriere (ex. semnare contract, proces verbal predare-primire etc.) pot fi realizate doar in prezenta unui consultant F64.
Inscrierea comenzilor se face din platforma dedicata pentru inchirieri https://www.rent.f64.ro/
Pentru accesare este necesar crearea unui cont nou de utilizator cu aceeasi adresa de e-mail din site-ul principal F64. Dupa crearea contului trebuie sa astepti aprobarea noastra pentru a putea utiliza site-ul de inchirieri.
Tot ce ramane de aici inainte este sa folosesti cu placere si spor echipamentul dorit!
1: Pot sa rezerv produsele pe o perioada mai mare de timp?
Pentru rezervarea produselor pe o perioada mai mare te rugam sa selectezi perioada dorita din calendarul de inchiriere. Vom reveni catre tine cu confirmarea comenzii si cu o oferta pentru perioada respectiva.
2. Cate produse pot inchiria simultan?
Limita de inchiriere este de 2 produse cu valoare mare (pret de vanzare peste 5.000 de lei). Pentru a inchiria mai multe produse te rugam sa ne contactezi pe e-mail, la adresa: inchirieri@f64studio.ro.
3. Comenzile trec printr-un proces de aprobare ?
Da. In anumite cazuri, F64 Studio isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare sau depunerea unei garantii care poate ajunge pana la 100% din valoarea de vanzare a echipamentului inchiriat.
4. Cum se calculeaza perioada de inchiriere?
Perioada de inchiriere se calculeaza in intervale de o zi de inceputul zilei in care produsele au fost ridicate 09:00 cu retur a doua zi pana la 20:00 de Luni-Vineri sau 18:00 in ziua de Sambata.
Ex: In cazul unei inchirieri de 2 zile in care produsele sunt ridicate Luni, returul produselor trebuie facut pana la ora 20:00 in ziua de de Miercuri.
5. Cum se calculeaza perioada de inchiriere pentru comenzile din weekend?
Perioada calculata este de 1 zi daca echipamentul se ridica Sambata incepand cu ora 09:00 si se returneaza Luni, pana la ora 12:00. Depasirea orei 12:00 atrage achitarea unei zile suplimentare. Orice intarziere trebuie anuntata in prealabil pe email la adresa: inchirieri@f64studio.ro.
6. Pot returna o comanda mai devreme?
Comenzile pot fi returnate mai devreme de termenul stabilit initial. Suma corespunzatoare zilelor neutilizate iti va fi returnata.
7. Pot extinde perioada de inchiriere?
Perioada de inchiriere poate fi extinsa atata timp cat produsul este disponibil pentru perioada dorita (nu exista deja o alta rezervare). Intentia de extindere a inchirierii trebuie comunicata in scris cu cel putin 24h inainte. Daca perioada de inchiriere depaseste 3 zile, este nevoie sa vii la noi pentru a intocmi un nou contract.
8. Ce se intampla daca nu returnez comanda la timp si nici nu anunt inainte ?
Perioada de inchiriere poate fi extinsa atata timp cat produsul este disponibil pentru perioada dorita (nu exista deja o alta rezervare). Intentia de extindere a inchirierii trebuie comunicata in scris cu cel putin 24h inainte. Daca perioada de inchiriere depaseste 3 zile, este nevoie sa vii la noi pentru a intocmi un nou contract.
9. Ce se intampla daca deteriorez echipamentul?
Sunt acceptate elementele normale de uzura (zgarieturi minore, vopsea sarita), care nu afecteaza functionarea optima a produsului. In cazul avariilor majore vei fi nevoit sa achiti cheltuielile de reparatie in baza facturii primite de la service-ul autorizat. In cazurile in care echipamentul nu se poate repara, vei achita pretul unui echipament aflat in aceeasi stare de uzura. Orice caz de avariere trebuie comunicat catre F64 imediat ce acesta s-a produs.
10. Ce se intampla daca pierd / mi se fura produsul?
Vei achita pretul unui produs similar (cu aceeasi stare de uzura).
11. Nu sunt din Bucuresti. Pot inchiria un echipament?
Da, cu conditia sa te prezinti personal la magazinul F64 din Bucuresti, Bd. Unirii, Nr. 64.
Pentru detalii suplimentare ne poti contacta la adresa de e-mail: inchirieri@f64studio.ro.
De asemenea, poti citi Termenii si conditiile serviciului F64 Inchiriere aici.