Comenzi / Cum platesc
Plata cu numerar se face in lei, integral la ridicarea produseor din Sahowroom-ul F64 Studio, in conformitate cu OUG 98/2023 care modifica Legea 296 / 2023
Plata cu numerar se face in lei, integral la livrarea cu ramburs, atunci cand valoarea cumparaturilor nu depaseste suma de 4999lei.
Plățile cash au următoarele limitări conform OUG 98/2023 care modifica Legea 296 / 2023
pentru persoane juridice este limitat la 5.000 ron si diferenta prin banca sau card
pentru persoane fizice daca factura e de 10.001 ron(adică mai mare de 10.000 ron) este limitat la 5.000 ron cash si restul prin banca sau card. Daca factura e pana la 9.999,99 ron se poate încasa toata suma cash.
Plata se poate efectua prin intermediul terminalelor POS existente in showroom.
Cardurile acceptate
Visa , Maestro, MasterCard
Carduri in rate( comision 0%): Card Avantaj, Bonus Card, Euroline, BRD, Raiffeisen, Star Card Transilvania
Mai multe detalii AICI
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, f64studio.ro foloseste PayU, mobilPay si Oney. Informatiile dumneavoastra nu sunt stocate pe serverele F64 Studio . Banca si procesatorul de plati sunt singurele institutii care intra in contact cu informatiile dumneavoastra, iar ei ofera o garantie totala.
Puteti efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro).
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Plata in 3 sau 4 rate cu cardul de DEBIT prin ONEY
Solutiile de Creditare Oney (3xOney si 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile pentru (a) costuri nesemnificative (maximum 0,5% din valoarea totala a creditului) sau (b) gratuit (in campanii promotionale) fiind rambursabile in maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney). Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei si maxim 12.000 Lei.
Prin acceptarea prezentului document confirmati ca intelegeti si sunteti de acord ca exercitarea de catre dvs. a dreptului de denuntare a contractului de vanzare- cumparare si returnarea produselor achizitionate de pe site-ul F64.ro pentru care ati beneficiat de o solutie de creditare 3x Oney sau 4x Oney in baza unui contract de credit incheiat online cu Oney Bank, atrage incetarea automata a contractului de credit fara nicio alta formalitate, in conformitate cu TERMENII SI CONDITIILE GENERALE APLICABILE ACORDARII ONLINE A SOLUTIILOR DE CREDITARE ONEY (3XONEY SI 4XONEY) si a termenilor si conditiilor din aceasta pagina. Intr-o astfel de situatie, prin acceptarea prezentului document intelegeti si sunteti de acord ca rambursarea de catre F64 Studio SRL a tuturor sumelor astfel finantate sa fie efectuata de F64 Studio SRL prin utilizarea aceleiași metode de plata utilizate de dvs., mai exact prin restituirea de catre F64 Studio SRL a sumei integrale a pretului de achizitie si a oricaror sume finantate prin contractul de credit, in contul indicat de catre Oney Bank in scopul achitarii sumelor datorate de dvs. in legatura cu creditul 3xOney sau creditul 4xOney.
Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”),organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170),numar de telefon +40 317 305 050 si adresa de email: serviciulclienti.ro@oney.com, supravegheata de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei.
Aceasta metoda de plata se confirma instant din interfata ta de Internet Banking. Momentan, este disponibila detinatorilor de carduri emise de Banca Transilvania si BCR.
Dupa completarea formularului de comanda din cosul de cumparaturi, vei alege banca prin intermediul careia vrei sa realizezi plata.
Apoi, vei fi redirectionat catre interfata de Internet Banking a bancii tale, unde trebuie sa te autentifici. Datorita integrarii avansate cu PayU, vei regasi ordinul de plata precompletat cu toate detaliile necesare finalizarii tranzactiei.
Dupa finalizarea tranzactiei, vei fi redirectionat catre platforma PayU, mai exact in pagina de confirmare a tranzactiei. De indata ce plata este finalizata, primesti un e-mail cu valoare de chitanta, ca in cazul unei plati online obisnuite.
Diferenta fata de un transfer bancar standard este reprezentata de integrarea avansata dintre sistemul bancii si PayU, integrare ce permite confirmarea imediata a platii.
Astfel, asemenea platii online cu cardul, in momentul finalizarii cu succes a tranzactiei PayU, se trimite o notificare automata catre comerciant.
Banci partenere: BCR, Banca Transilvania.
Clientul utilizeaza aplicatia de Internet Banking a bancii cu care este deja familiarizat si efectueaza plata exact ca in cazul unui transfer bancar obisnuit, doar ca online.
Pentru cumparaturile facute direct in Showroom puteti folosi cupoanele cadou Up si Sodexo cu valori de 10,20,30,40 sau 50 lei sau in format electronic(pe card). Cupoanele cadou NU pot fi folosite in cazul comenzilor online/ramburs. Nu se acorda rest de bani in cazul achitarii integrale a contravalorii produselor.
Pentru informatii suplimentare privind Tichetele Cadou accesati www.upromania.ro si www.sodexo.ro
Va recomandam ca inainte de a face plata prin virament bancar (ordin de plata) sa asteptati confirmarea ca toate produsele din comanda dvs sunt pe stoc si pot fi livrate. Veti primi aceasta informatie in scurt timp dupa ce comanda dvs a fost inregistrata in sistem. De asemenea, factura proforma o veti primi prin email in format electronic.
Produsele se livreaza (ridica) dupa ce s-a efectuat transferul, in contul de mai jos:
Nume firma: F64 Studio SRL
Cont lei: RO35BRDE426SV59043114260
Cod unic inregistrare: RO14080808
Self Pay este o optiune de plata rapida, valabila doar pentru comenzile online cu ridicare din magazin. Poti apela la Self Pay pentru a ridica mai usor produsele achizitionate online.
Iata ce trebuie sa faci:
Scaneaza codul QR sau introduce PIN-ul primite pe mail sau SMS dupa plasarea comenzii
Odata identificata comanda, aceasta trebuie achitata, daca nu ai achitat-o deja pe site. Atenție, plata se poate realiza doar cu cardul si fara rate!
Dupa achitarea comenzii, vei primi un bon cu care trebuie sa te prezinti la bancul de probe pentru ridicarea produselor
Self Pay este un serviciu care te ajuta sa ridici comanda rapid. Cu aceasta modalitate de plata, poți ridica comenzile online în câteva minute.
Alege solutia de creditare 100% online TBI Pay si poti obtine o finantare de pana la 30.000 lei, cu plata in maxim 60 de rate.
Alături de TBI Bank am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit.
Pasii sunt simpli:
selectezi ca Metoda de plata, varianta "Plata in rate online, fara card de credit, prin #logo tbibank# " si finalizezi comanda
vei fi contactat de un reprezentant al bancii, care iti va genera cererea de plata in rate
vei primi un sms cu un link de plata, de unde te vei identifica la distanta pe baza cartii de identitate, in original
dupa pre-aprobare, vei primi contractul pe email si vei semna electronic documentele, printr-un cod primit pe sms.
noi iti livram comanda.
Este nevoie sa detii o sursa de venit inregistrata la ANAF (salariu, de minim 3 luni sau pensie, de minim 1 luna) sau declaratie de venit inregistrata, ca PFA/PFI/Intreprindere Individuala, Cabinet Medical Individual, Cabinet Avocat etc)
Pentru mai multe detalii, poti accesa linkul urmator: https://tbibank.ro/landing-pages/lcp-cu-taxa-f64.
Cum utilizezi Cardul Prima de Cariera Didactica: