Securitate / Termeni si conditii
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul https://www.f64.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerati. Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile urmatoare.
F64 Studio S.R.L. isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, F64 Studio S.R.L. isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil.
TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A WEBSITE-ULUI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
(denumita in cele ce urmeaza si “Politica”)
Scopul prezentei Politici este de a explica tipul de date cu caracter personal colectate, modalitatea de prelucrare a acestora, drepturile persoanelor vizate, timpul de pastrare a acestora precum si alte informatii relative prelucrarii datelor cu caracter personal. Protectia datelor este o prioritate pentru managementul F64 Studio S.R.L. cu sediul social in Bucuresti, B-dul Unirii, nr. 64 , inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/6743/2001, avand Codul de identificare fiscala RO14080808, este inregistrata si avizata de catre ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) cu nr. de inregistrare 10261 denumita in cele ce urmeaza si F64. Navigarea pe paginile site-ului nostru e posibila fara nicio declarare a datelor cu caracter personal. Cu toate acestea, pentru anumite situatii specifice precum completarea unui quiz, unui chestionar sau participarea la un concurs, persoanelor vizate li se pot colecta si prelucra anumite date cu caracter personal. Daca prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara si nu exista niciun fundament statutar pentru aceasta procesare ne obligam sa obtinem consimtamantul de la persoana vizata. Prelucrarea datelor cu caracter personal – precum numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail, numarul de telefon ale unei persoane vizate – se va efectua de fiecare data in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul”) si in concordanta cu reglementarile de protectie a datelor specifice tarii in care opereaza F64. Prin intermediul acestei Politici compania noastra ar dori sa informeze publicul general despre natura, amploarea si scopul pentru care colectam si procesam date cu caracter personal. Pe langa acestea, persoanele vizate sunt informate si asupra drepturilor de care beneficiaza, drepturi reglementate de Regulament. In calitate de operator, F64 a implementat numeroase masuri tehnice si organizationale ca sa asigure protectia completa a datelor personale.
In stoc = produsul se afla in stocul F64, in depozitul central si este disponibil pentru livrare/ridicare personala in termenii mentionati in cosul de cumparaturi/email confirmare comanda/SMS
In stoc magazin = produsul se afla in stocul F64 in depozitul magazinului, cel putin 1buc. Pentru rezervarea produsului in magazin este necesar sa plasati o comanda si sa asteptati SMS-ul de confirmare.
In stoc furnizor = Produsul nu este disponibil in stocul F64 si se comanda catre Furnizor imediat dupa finalizarea comenzii Dvs.
Termenul de livrare estimat este cel afisat in pagina produsului.
In situatia in care funrizorul nu poate onora comanda, un consultant F64 va va contacta pentru anularea/ refacerea comenzii pe un produs similar sau pentru comunicarea unui termen de livrare rectificat
Indisponibil = Produsul nu este disponibil in stocul F64 si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului.
Pentru produsele care nu sunt pe stoc iti recomandam inscrierea pentru alerta Anunta-ma folosind butonul din pagina produsului si vei fi notificat automat la reintrarea Produsului in stoc.
Acest serviciu este doar o informare cu privire la revenirea in stoc a produsului, nu sunt furnizate informatii despre numărul de bucati intrate in stoc sau cat timp vor fi disponibile si nu creeaza vreo obligatie de rezervare a produsului.
Precomanda = Produsul nu este momentan disponibil in stocul F64, urmand sa intre in stoc la termenul estimat in pagina de produs din website-ul F64. Termenul real de livrare se poate modifica, in functie de disponibilitatea la producator/ furnizor.
Recenzia – o evaluare scrisa de catre utilizator/client sau cumparator al unui bun sau serviciu, prezentat in site-ul f64.ro.
Nota – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui utilizator/client sau cumparator fata de un produs sau serviciu. Nota se exprima sub forma de stele iar fiecare bun sau serviciu putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele.
Raspuns comerciant - raspunsul oferit de catre personalul tehnic f64, unei recenzii primite din partea unui utilizator/clientul sau cumparatori.
Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui produse sau serviciu, utilizatorului/clientului sau cumparatorului i se va solicita scrierea unei recenzi legate de bunul sau serviciul achizitionat. Solicitarea va fi trimisa catre adresa de email aferenta contului utilizatorului/clientului sau cumparatorului.
SCRIEREA DE RECENZII / INTREBARI
Scrierea de recenzii se poate face, de catre utilizatori/clienti/cumparatori, in sectiunile “Recenzii / Intrebari si raspunsuri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
Fiecare utilizator/client/cumparator, in momentul scrierii unei recenzii in sectiunea mentionata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii comenzii;
sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator/client/cumparator;
sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
sa nu utilizeze sectiunea de recenzii ca mijloc de comunicare cu vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale vanzatorului inscrise pe site.
Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui recenzii, utilizatorul/cientul/cumparatorul va adauga si o nota relevanta pentru produsul sau serviciul aferent. Recenziile, impreuna cu notele corespunzatoare lor, vor influenta nota generala a produsului sau serviciului, numar care apare langa titlul acestora.
Utilizatorii/clientii/cumparatorii ce inscriu recenzii la care ataseaza fisiere foto vor respecta urmatoarele reguli:
fisierele incarcate vor contine imagini care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie recenzia, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca vanzatorul.
Cand o recenzie este raportata de catre un utilizator/client/cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din site numai dupa examinarea acestora de catre vanzator.
In cazul in care vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea utilizatorului/clientului/cumparatorului de a inscrie Rrecenzii.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de produsul si/sau serviciul achizitionat, cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul site-ului: https://www.f64.ro/contact.
Prezenta Politica are la baza Regulamentul precum si oricare si toate legile aplicabile privind protectia datelor cu caracter personal. Politica trebuie sa fie comprehensibila atat pentru publicul general, cat si pentru clientii si partenerii nostri de afaceri. Pentru a asigura acest lucru, vom explica terminologia folosita. In aceasta Politica vom folosi, inter alia, urmatorii termeni:
Date personale sau Datele cu caracter personal - se refera la orice informatie care face posibila identificarea unei persoane fizice (persoana vizata).
Persoana vizata - reprezinta o persoana fizica identificata sau identificabila. O persoana fizica „identificabila” este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, inclusiv prin referire la un numar de identificare sau la unul sau mai multi factori caracteristici identitatii sale fizice, fiziologice, mentale, economice, culturale sau sociale;
Prelucrarea - reprezinta a efectua orice operatiune sau set de operatiuni asupra Datelor cu caracter personal, cu sau fara mijloace automate, precum colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, recuperarea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea (prin transmitere, difuzare sau punere la dispozitie in alt mod), alinierea sau combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea;
Restrictia prelucrarii - se refera la marcarea datelor personale prelucrate cu scopul de a limita prelucrarea lor in viitor;
Crearea de profiluri - se refera la orice forma autorizata de prelucrare a datelor personale consistand in folosirea datelor personale pentru a evalua anumite aspecte personale caracteristice pentru o persoana fizica, in particular pentru a analiza sau a prezice aspecte referitoare la performanta la munca, situatia economica, sanatatea, preferintele personale, interesele, fiabilitatea, locatia sau deplasarile unei persoane fizice;
Pseudonimizarea - este prelucrarea datelor personale intr-o asemenea maniera incat datele personale nu mai pot fi atribuite unei persoane vizate fara utilizarea unor informatii aditionale, cu conditia ca aceste informatii aditionale sa fie stocate separat si sa fie supuse unor masuri tehnice si organizationale care sa asigure faptul ca datele personale nu sunt atribuite unei persoane fizice identificate sau identificabile;
Operator sau operator responsabil pentru prelucrare - este persoana fizica sau juridica, autoritate publica, agentie sau alt organ care, singur sau cu ajutorul unor terte parti, determina scopurile sau mijloacele prelucrarii de date personale; acolo unde scopurile si mijloacele prelucrarii sunt determinate de legislatia Uniunii sau a Statelor Membre, operatorul sau criteriile specifice pentru nominalizarea lui pot fi furnizate de legislatia Uniunii sau a Statelor Membre;
Destinatarul - este o persoana fizica sau juridica, autoritate publica, agentie sau alt organ, catre care datele personale sunt dezvaluite, fie el o terta parte sau nu. Cu toate acestea, autoritatile publice care ar putea sa primeasca datele personale in cadrul unei anchete particulare in concordanta cu legislatia Uniunii sau a Statelor Membre nu vor fi vazute ca destinatari; prelucrarea acelor date de catre autoritatile publice va fi in conformitate cu regulile aplicabile protectiei datelor in concordanta cu scopurile prelucrarii;
Terta parte - este o persoana fizica sau juridica, autoritate publica, agentie sau alt organ in afara persoanei vizate, operator, prelucrator si persoane care, sub autoritatea directa a operatorului sau a prelucratorului, aunt autorizate sa prelucreze date personale;
Consimtamant – consimtamantul persoanei vizate este orice indicatie data in mod liber, specifica, informata si clara pe care persoana vizata o ofera printr-o declaratie sau printr-o actiune afirmativa clara, semnificand acordul pentru prelucrarea datelor sale personale.
F64 Studio S.R.L. cu sediul social in Bucuresti, B-dul Unirii, nr. 64 , inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/6743/2001, avand Codul de identificare fiscala RO14080808, este inregistrata si avizata de catre ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) cu nr. de inregistrare 10261, Telefon: 4 021.270.00.50, Email: office@f64studio.ro, Website: www.f64.ro.
Orice persoana vizata ne poate oricand contacta in mod direct cu orice intrebari sau sugestii in legatura cu protectia datelor cu caracter personal la urmatoarea adresa de e-mail dpo@f64studio.ro.
Paginile de internet F64 folosesc Cookie. Cookie-urile sunt fisiere text care sunt stocate intr-un computer prin intermediul browserului de internet. Multe site-uri si servere utilizeaza cookie-uri. Multe module cookie contin un cod numit cookie. Un ID cookie este un identificator unic al cookie-ului. Se compune dintr-un sir de caractere prin care paginile si serverele internet pot fi atribuite browserului de internet in care a fost stocat cookie-ul. Acest lucru permite site-urilor web si serverelor vizitate sa diferentieze browserul individual al datelor de la alte browsere de internet care contin alte cookie-uri. Un anumit browser de internet poate fi recunoscut si identificat folosind un cod de cookie unic. Prin utilizarea cookie-urilor, F64 poate furniza userilor site-ului mai multe servicii usor de utilizat care nu ar fi posibile fara setarea cookie-urilor. Cu ajutorul unui cookie, informatiile si ofertele de pe site-ul nostru pot fi optimizate avand in vedere utilizatorul. Cookie-urile ne permit, dupa cum am mentionat anterior, sa recunoastem utilizatorii site-ului nostru web. Scopul acestei recunoasteri este de a usura utilizarea de catre utilizatori a site-ului nostru web. Utilizatorului site-ului web care utilizeaza module cookie, cu titlu de exemplu mentionam, nu trebuie sa introduca date de acces de fiecare data cand site-ul este accesat, deoarece acesta este preluat de site-ul web, iar cookie-ul este astfel stocat in sistemul informatic al utilizatorului. Un alt exemplu este cookie-ul unui cos de cumparaturi intr-un magazin online. Magazinul online isi aminteste articolele pe care un client le-a plasat in cosul de cumparaturi virtuale prin intermediul unui modul cookie. In timpul utilizarii este posibil sa colectam automat informatii cum ar fi adresele IP de la care accesati site-ul si browserul pe care il folositi, iar dumneavoastra sunteti de acord cu stocarea anumitor informatii pe computerul dumneavoastra ("module cookie"), toate in scopul de a va asigura un acces optim la site si operarea acestuia de catre dumneavoastra. Avem o pagina detaliata cu cookie-urile folosite pe site-ul F64 la Politica Cookies.
Pe website-urile F64 utilizatorilor li se ofera oportunitatea de a se inscrie la newsletter-ul companiei. F64 isi informeaza clientii si partenerii de afaceri in mod regulat prin intermediul unui newsletter despre ofertele companiei. Newsletter-ul companiei poate fi primit de catre persoana vizata doar daca (1) persoana vizata are o adresa de email valida si (2) daca persoana vizata se inregistreaza pentru a primi newsletter-ul. Un email de confirmare va fi trimis catre adresa de email inregistrata de catre persoana vizata pentru prima data in vederea trimiterii newsletter-ului, pentru motive legale, prin procedura double opt-in. Acest email de confirmare este utilizat pentru a dovedi daca detinatorul adresei de email este autorizat sa primeasca newsletter-ul. Pe parcursul inregistrarii la newsletter, stocam adresa de IP a sistemului computer-ului atribuit de catre furnizorul de servicii de internet (ISP) si folosit de catre persoana vizata in momentul inregistrarii, la fel ca si data si timpul inregistrarii. Colectarea acestor date e necesara pentru a intelege posibilele intrebuintari neadecvate a adresei de email a unei persoane vizate la o data mai tarzie, si de aceea serveste scopului de protectie legala. Datele personale colectate ca parte din inregistrarea pentru un newsletter vor fi folosite doar pentru a trimite newsletter-ul. In plus, cei care se inscriu la newsletter vor fi informati prin email, atat timp cat acest lucru e necesar pentru serviciul de newsletter sau pentru o inregistrare in chestiune, caci acesta ar putea fi cazul in eventualitatea unor modificari la oferta de newsletter, sau in eventualitatea unei schimbari ale circumstantelor tehnice. Nu va exista niciun transfer al datelor personale colectate de catre serviciul de newsletter catre terte parti. Inregistrarile la newsletter-ul nostru pot fi reziliate de catre persoana vizata in orice moment. Consimtamantul de a stoca date personale, dat de catre persoana vizata pentru primirea newsletter-ului, poate fi revocat oricand. Exista un link in fiecare newsletter pentru dezabonare. Pentru mai multe detalii verificati pagina noastra Politica prelucrarea datelor.
Wishlist prin adaugarea unui produs in wishlist utilizatorul isi da consimtamantul pentru a primi mesaje tranzactionale, inclusiv mesaje de stare stoc sau modificare pret la produsele alfate in categoaria de favorite.
Website-urile F64 contin informatii care permit un scurt contact electronic cu compania noastra, precum si comunicarea directa cu noi, prin includerea unei adrese de email generale. Daca o persoana vizata ne contacteaza prin email sau prin formularul de contact, datele personale transmise de catre aceasta in mod voluntar sunt stocate automat. Astfel de date personale, transmise in mod voluntar de catre o persoana vizata catre operator, sunt stocate pentru scopul prelucrarii si contactarii persoanei vizate.
F64 va prelucra si stoca date personale ale persoanei vizate numai pe perioada necesara pentru a-si indeplini scopul de stocare, sau pe perioada care este prevazuta de catre legiuitorul european sau de catre alte legi aplicabile. Daca scopul stocarii nu este aplicabil, sau daca perioada de stocare prevazuta de legislatia aplicabila in vigoare expira, datele personale sunt sterse, in concordanta cu cererintele legale.
Dreptul de acces al persoanei vizate. In vederea exercitarii dreptului de acces persoana vizata poate oricand sa contacteze F64 cu o solicitare in acest sens prin care sa obtina un raport al datelor cu caracter personal;
Dreptul de rectificare. Fiecare persoana vizata are dreptul de a obtine rectificarea datelor cu caracter personal atunci cand acestea sunt incorecte sau au suferit anumite modificari sau necesita a fi completate.
Dreptul la stergere. Fiecare persoana vizata are dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal dupa cum urmeaza: i) atunci cand datele nu mai sunt necesare in scopul pentru care au fost colectate sau prelucrate, ii) persona vizata isi retrage consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea, iii) persoana vizata obiecteaza la prelucrare in conformitate cu articolul 21(1) din Regulament si nu exista temeiuri legale pentru prelucrare, sau persoana vizata obiecteaza la prelucrare in conformitate cu articolul 21(2) din Regulament, iv) datele cu caracter personal au fost procesate in mod illegal sau o dispozitie legala in vigoare impune stergerea acestora.
Dreptul la restrictionarea prelucrarii. Fiecare persoana vizata are dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii, acolo unde unul dintre urmatoarele cazuri se aplica: i) acuratetea datelor personale este contestata de persoana vizata, ii) prelucrarea este ilegala si persoana vizata se opune stergerii datelor personale, dar cere in loc restrictionarea utilizarii lor, iii) F64 nu mai are nevoie de datele personale cu scopul de a le prelucra, dar ele sunt cerute de persoana vizata pentru unitate, in vederea exercitarii unor drepturi, iv) persoana vizata s-a opus prelucrarii in conformitate cu articolul 21(1) din Regulament pana la verificarea daca temeiurile legitime ale F64 prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.
Dreptul la portabilitatea datelor. Fiecare persoana vizata are dreptul sa solicite transferarea datelor cu caracter personal catre o terta persoana sau catre insasi persoana vizata.
Dreptul la opozitie. Fiecare persoana vizata are dreptul de a se opune oricand, din motive care au legatura cu situatia sa particulara, la prelucrarea datelor personale care il/o vizeaza, fapt care se bazeaza pe punctele (e) si (f) din Articolul 6(1) din Regulament. Aceasta se aplica si crearii de profiluri. F64 nu va mai prelucra date personale in eventualitatea unei opozitii, decat daca putem demonstra temeiuri convingatoare si legitime pentru prelucrare, care suprascriu interesele, drepturile si libertatile persoanei vizate, sau pentru stabilirea, exercitarea sau apararea drepturilor legale. Daca F64 prelucreaza date personale pentru scopuri de marketing direct, acolo unde exista un consimtamant prealabil, persoana vizata va avea dreptul sa se opuna oricand la prelucrarea datelor sale personale pentru un astfel de marketing. Aceasta se aplica crearii de profiluri pana in punctul in care este in relatie cu un astfel de marketing direct. Daca persoana vizata obiecteaza la prelucrarea realizata de F64 pentru scopuri de direct marketing, atunci F64 nu va mai procesa datele sale personale in aceste scopuri. In plus, persoana vizata are dreptul, pe temeiuri legate de situatia sa particulara, sa obiecteze la prelucrarea datelor sale personale de catre F64 pentru scopuri de cercetare stiintifica sau de cercetare istorica, sau pentru scopuri statistice, in conformitate cu Articolul 89(1) din Regulament, decat daca prelucrarea e necesara pentru realizarea unei sarcini indeplinite in interes public.
Luarea deciziilor individuale, inclusiv crearea de profiluri. Fiecare persoana vizata are dreptul sa nu faca obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice cu privire la aceasta sau in mod similar o afecteaza in mod semnificativ, atat timp cat decizia nu se bazeaza pe acordul explicit al persoanei vizate. F64 va implementa masuri de sustinere adecvate pentru a proteja drepturile si libertatile persoanei vizate si interesele legitime, cel putin dreptul de a obtine o interventie umana din partea F64, de a-si exprima punctul de vedere si de a contesta decizia.
Dreptul de a retrage consimtamantul. Fiecare persoana vizata are dreptul sa-si retraga consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in orice moment.
Dreptul de a formula o plangere autoritatii de supraveghere – in cazul in care persoana vizata apreciaza ca drepturile sale legitime in legatura cu operatiunile de prelucrare a datelor personale au fost incalcate, aceasta se poate adresa cu o plangere in acest sens Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania.
Dreptul de a se adresa justitiei - in cazul in care rezolvarea amiabila a unei dispute nu este posibila, persoana vizata se poate adresa justitiei pentru solutionare.
Daca doriti sa va exercitati drepturile sau sa ne transmiteti o notificare / cerere va rugam sa ne contactati la datele de contact indicate in prezenta Politica. F64 va va raspunde in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 30 de zile. Pentru orice intarzieri va vom anunta si va vom oferi motivele justificate ale intarzierii.
Art. 6(1) lit. a Regulamentului serveste ca baza juridica pentru prelucrarea operatiunilor pentru care obtinem consimtamantul pentru un anumit scop de prelucrare. Daca prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara pentru executarea unui contract la care este parte persoana vizata, cum este cazul, de exemplu, atunci cand operatiunile de prelucrare sunt necesare pentru furnizarea de bunuri sau pentru furnizarea oricarui alt serviciu, prelucrarea este pe baza articolului 6 alineatul (1) lit. b din Regulament.
Acelasi lucru este valabil si pentru operatiunile de procesare care sunt necesare pentru realizarea masurilor precontractuale, de exemplu in cazul anchetelor referitoare la produsele sau serviciile noastre. Compania noastra este supusa unei obligatii legale prin care este necesara prelucrarea datelor cu caracter personal, cum ar fi indeplinirea obligatiilor fiscale, prelucrarea se face pe baza art. 6 (1) lit. c Regulament. In cazuri rare, prelucrarea dateleor cu caracter personal poate fi necesara pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale unei alte persoane fizice. Acesta ar fi cazul, de exemplu, in cazul in care un vizitator a fost ranit in compania noastra si numele, varsta, datele de asigurare de sanatate sau alte informatii vitale ar trebui sa fie transmise unui medic, spital sau unei alte parti terte. Apoi, prelucrarea se va baza pe Art. 6 (1) lit. d din Regulament. In cele din urma, operatiunile de prelucrare s-ar putea baza pe articolul 6 alineatul (1) litera f din Regulament. Acest temei juridic este utilizat pentru operatiunile de prelucrare care nu sunt acoperite de niciunul dintre motivele juridice mentionate mai sus, daca prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de compania noastra sau de o terta parte, cu exceptia cazului in care aceste interese sunt inlaturate de interesele sau drepturile si libertatile fundamentale ale persoanei vizate care necesita protectie a datelor cu caracter personal. Astfel de operatiuni de prelucrare sunt in mod special permise deoarece au fost mentionate in mod specific de legiuitorul european. El a considerat ca un interes legitim ar putea fi asumat daca persoana vizata este clientul operatorului (considerentul 47 din propozitia 2 din Regulament).
In cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal se bazeaza pe articolul 6 alineatul (1) litera f Regulament, interesul nostru legitim este sa ne desfasuram afacerea in favoarea bunastarii tuturor angajatilor si actionarilor nostri.
Datele cu caracter personal vor fi pastrate doar pentru perioada necesara scopului pentru care au fost colectate. Dupa expirarea perioadei respective, datele corespunzatoare sunt sterse. Vor fi pastrate doar acele date cu caracter personal care fac parte din acte / documente pentru care legea prevede un termen de arhivare iar la expirarea termenului legal de arhivare acestea vor fi distruse.
Cerinta necesara pentru a incheia un contract; Obligatia persoanei vizate de a furniza datele cu caracter personal; consecintele posibile ale neindeplinirii acestor date .
Clarificam faptul ca furnizarea de date cu caracter personal este ceruta partial de lege (de ex. reglementari fiscale) sau poate rezulta si din dispozitii contractuale (de exemplu, informatii privind partenerul contractual). Uneori poate fi necesar sa se incheie un contract conform caruia persoana vizata ne furnizeaza date cu caracter personal, care trebuie prelucrate ulterior de noi. Persoana vizata este, de exemplu, obligata sa ne furnizeze date cu caracter personal atunci cand compania noastra semneaza un contract cu el sau ea.
Modalitati de plata acceptate ep site www.f64.ro:
Plățile cash au următoarele limitări conform OUG 98/2023 care modifica Legea 296 / 2023
pentru persoane juridice este limitat la 5.000 ron si diferenta prin banca sau card
pentru persoane fizice este limitat la 10.000 ron si diferenta prin banca sau card
Plata cu cardul Online sau in Showroom-ul F64
*Pe site-ul f64.ro, entitatea autorizata sa presteze servicii de procesare de plati este PayU SA, o societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Polonia, inregistrata in Registrul Intreprinderilor tinut de Tribunalul Poznań-Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu sub numarul de inregistrare 0000274399, avand sediul social situat in 182 Grunwaldzka, 60-166 Poznan, Polonia.
Soluțiile de Creditare Oney (3xOney si 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile pentru costuri nesemnificative (maximum 0,5% din valoarea totala a creditului), fiind rambursabile în maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney).
Exemplu reprezentativ pentru 3xOney cu costuri nesemnificative :
Pentru un credit de 900 de lei acordat prin 3x Oney pentru achiziții de pe F64.ro clientul va plăti următoarele sume:
• o rată inițială de 304,50 lei, apoi
• 2 rate lunare de 300 lei fiecare, care se rambursează la fiecare 30 de zile de la plata ratei inițiale.
Pentru un credit rambursat în termen de 60 de zile, rata dobânzii fixe este 6,08%, iar dobânda anuala efectiva (DAE) este de 6,2993%. Costul pentru client este de 4,50 lei, reprezentând 0,5% din valoarea totală a creditului, iar valoarea totală a creditului este de 904,5 lei.
Exemplu reprezentativ pentru 4xOney cu costuri nesemnificative :
Pentru un credit de 1.600 de lei acordat prin 4x Oney pentru achiziții de pe F64.ro, clientul va plăti următoarele sume:
• o rată inițială de 408 lei, apoi
• 3 rate lunare de 400 lei fiecare, care se rambursează la fiecare 30 de zile de la plata ratei inițiale.
Pentru un credit rambursat în termen de 90 de zile (și nu mai mult de 3 luni), rata dobânzii fixe este 4,06% și dobânda anuala efectiva (DAE) este de 4,1554%. Costul pentru client este de 8 lei, reprezentând 0,5% din valoarea totală a creditului, iar valoarea totală a creditului este de 1.608 lei.
Acesta reprezintă exemplu indicativ pentru o soluție de creditare. Informațiile finale vor fi indicate în e-mailul de confirmare incluzând graficul de rambursare final. Informațiile prezentate în simulatorul de credit sunt orientative și nu reprezintă o obligație contractuală a Oney Bank de a furniza o Soluție de Creditare Oney. Valoarea maximă a creditului pe care îl puteți primi va fi determinat pe baza informațiilor furnizate de dvs. Și va fi supus evaluării interne a Oney Bank. Prevederile OUG nr. 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori, așa cum a fost modificată nu se aplică Soluțiilor de Creditare Oney, care rămân supuse legislației generale privind protecția consumatorilor, incluzând, dar fără a se limita la Ordonanța de Guvern nr. 85/2004 privind protecția consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare (“OUG nr. 85/2004”).
Conform OUG nr. 85/2004, beneficiați de un termen de 14 zile calendaristice pentru a vă retrage din contractul de credit începând cu data încheierii contractului de credit. Contractul de credit se consideră a fi încheiat la data primirii e-mailului de confirmare, sub rezerva acceptării electronice (prin bifarea căsuței electronice) de către dvs., a Termenilor și Condițiilor Generale aplicabile acordării online a Soluțiilor de Creditare Oney (3xOney și 4xOney) (“Termenii și Condițiile Generale”) și a solicitării creditului de dvs. prin click pe butonul “Plata în rate” pe websiteul Oney Bank. Îndeplinirea criteriilor de eligibilitate pentru acordarea Soluțiilor de Creditare Oney, menționate în Termenii si Condițiile Generale, nu vă conferă în mod automat dreptul de a obține Soluțiile de Creditare Oney, care rămân condiționate de aprobarea Oney Bank pe baza analizei sale interne. Vă rugăm să rețineți că ulterior efectuării verificărilor interne (in maximum 14 zile de la data acceptării electronice de către dvs. a ofertei de creditare și a Termenilor și Condițiilor Generale) creditul vă poate fi refuzat.
Soluțiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele și serviciile vândute online și sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei și maxim 12000 Lei. Soluțiile de Creditare Oney sunt disponibile și rezervate doar persoanelor fizice majore (minimum 18 ani) având capacitate de exercițiu deplină la data acceptării Termenilor și Condițiilor Generale, care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții: (i) sunt rezidenți in România (cetățeni români și cetățeni străini rezidenți români); (ii) sunt consumatori, în înțelesul legislației aplicabile și prin urmare nu acționează în scopuri de natură profesională sau comercială; (iii) dețin un card de debit Visa sau Mastercard valabil (excluzând carduri preplătite/carduri care solicită sistematic autorizări cum ar fi VISA Electron și Maestro), emise de o instituție de credit din România sau de o sucursală din România a unei instituții de credit din UE, având un termen de valabilitate ce depășește cu mai mult de 2 luni de zile durata
Soluției de Creditare Oney selectate, sau dețin orice alte metode de plată, așa cum sunt specificate acestea de Oney Bank. Oney Bank este o instituție de credit franceza autorizata sa desfășoare activități de creditare si de plata de Autoritatea Franceză de Control Prudențial și Rezoluție (“ACPR”), organizată și funcționând ca societate pe acțiuni în conformitate cu legislația din Franța, cu un capital social de 51.286.585 euro, înregistrată în Registrul Comerțului și Societăților din Lille Metropole sub numărul 546 380 197, cu sediul situat în str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170), număr de telefon +40 317 305 050 și adresă de email: serviciulclienti.ro@oney.com.
Oney Bank este supravegheată, în primul rând, de autoritatea competentă franceză, ACPR, precum și de Banca Națională a României (“BNR”) și furnizează Soluțiile de Creditare Oney transfrontalier, fără prezență fizică pe teritoriul României (având în vedere natura exclusiv online a activității de creditare), desfășurând activități de creditare a consumatorilor în România în condițiile libertății de a furniza servicii în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului, cu modificările ulterioare, fiind înregistrată în registrul public al BNR cu privire la instituțiile de credit UE care au notificat prestarea de servicii în mod direct în România, conform notificării din 31/10/2019 (a se vedea lista BNR https://www.bnr.ro/Registre-si-Liste-717.aspx#IC)
Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:
• Prin Email retur@f64studio.ro;
• Prin inscrierea unei cereri RMA din contul de client, Cum?
• Cum poți înscrie cererea RMA - vezi film aici
Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:
• Este necesar ca produsul returnat sa ajunga la F64 Studio SRL in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care l-ati primit (fie ca il aduceti personal la Receptia Service-ului din Magazinul F64 situata in Bd. Unirii 64, Et. 1, Bucuresti, Sector 3 sau il expediati prin curier la adresa: Str Bucovina 2b, Bucuresti, Sector 3, Departament Service F64- Aici nu se lucreaza cu publicul).
•Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au insotit;
•Produsul nu trebuie sa aiba conturi personale, parole de securitate, date cu caracter personal.
•Produsul (in cauza, aparatele foto) nu trebuie sa depaseasca 300 de declansari. Daca numarul de declansari este mai mare de 300, produsul dumneavoastra poate fi returnat doar daca sunteti de acord cu diminuarea valorii returnate cu minim 15% din valoarea de achizitie sau cu o valoare mai mare in functie de uzura- numarul de cadre inregistrat, realizate suplimentar de client.
•In functie de gradul de uzura constatat, putem expedia produsul catre service-ul autorizat pentru o constatare a valorii diminuate.
Pentru rapiditate si siguranta formalitatilor de inregistrare si restiturie a sumelor achitate este indicata in primul rand metoda completarii si transmiterii formularului online sau pe adresa de mail mentionata mai sus.
In cazul in care nu exista posibilitati tehnice se poate apela si la completarea si comunicarea formularului offline, etc., dar nu este incurajata pentru ca pot aparea erori in completare ce duc la intarzieri in procesarea ei (timp petrecut la telefon cu clientul pentru a lamuri informatiile din documentul completat)
Modalitatea de completare direct din cont este simpla si se face in doar 2 pasi. Vezi film aici.
• Produsele consumabile: Cerneala imprimanta, toner, hartie, filme, solutii curatare,solutii developare, acumulatori, baterii, licente software, CD-uri, carti, castile intrauriculare, carduri.
• Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);
• Produse de ingrijire personala care au fost utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
• Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;
• Cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
• Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
• Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
• Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
• Folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;
• Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
• In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;
• Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, nu la inscrierea comenzii sau la trimiterea confirmarii inscrierii acesteia.
Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris F64 Studio SRL in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului..
• Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care Dumneavoastra l-ati ales pentru a expedia coletul catre F64 Studio S.R.L.
• Nu uitati sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat.
• IBAN-ul trebuie sa contina 24 de caractere (cifre si litere) si sa fie exprimat in RON;
• In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda Consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor , acel contract in cadrul caruia Consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic al F64, magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor. Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al F64, in prezenta simultana a Consumatorului si a profesionistului, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost mai inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat anterior un avans, sau intreg pretul. Decizia Consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul F64 fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al profesionistului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul Consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate. Prezenta clauza se aplica atat pentru bunuri, cat si pentru servicii.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon 021.270.00.54 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa de e-mail service@f64studio.ro.
Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014- privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
-Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
NOTA: Pentru camerele foto-video numarul maxim de cadre foto (declansari) sau de ridicari ale oglinzii ( pentru filmare) alocat pentru testarea si verificarea produsului este de 300 de cadre.
Pentru produsele returnate care prezinta urme de zgarieturi fine, pe carcasa sau pe suprafata produsului, returul va fi procesat prin procedura aplicarii diminuarii valorii produsului cu minimum 10-15%.
Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii precizate sau contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesata de F64 cu prioritate, iar contravaloarea produsului va fi returnata doar dupa primirea produsului de la client.
-In lipsa primirii produsului in cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 ( articol nou):
Art. 59 (secund) . - (1) Cu exceptia cazului in care furnizorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, utilizatorul final returneaza produsele sau le inmaneaza furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 58.
- Termenul retragere din contract este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de utilizatorul final inainte de expirarea perioadei de 14 zile si sunt livrate prin curier la adresa: Str. Bucovina 2B, Bucuresti, Sector 3, Departament Service F64 sau predate personal la Receptia Service-ului din Magazinul F64 situata in Bd. Unirii 64, Bucuresti, Sector 3.
Legea aplicabilă
Soluționarea Disputelor
F64 aplica un cadru intern de politici si standarde minime privind protectia datelor cu caracter personal. Aceste politici si standarde sunt acualizate periodic pentru a corespunde reglementarilor si evolutiei pietei. In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare luam masuri tehnice si organizatorice adecvate (politici, proceduri, securitate etc.) tocmai pentru a asigura confidentialitatea si integritatea datelor cu caracter personal precum si pentru a asigura cadrul necesar prelucrarii acestora.
F64 detine drepturi de autor sau de folosinta asupra textelor si imaginilor de pe site. Daca autorii materialelor doresc schimbarea sau modificarea acestora pot sa trimita o cerere la adresa reclamatii@f64studio.ro
Numar de registratura: M2008/003855 Numar marca: 095262 Data acordare: 01.10.2008