Livrare / Verificare colet
Ne dorim sa ai incredere atunci cand faci plata la livrare, asa incat am stabilit cu partenerii nostri un acord prin care poti sa verifici coletul inainte de a plati la curier, fara alte costuri suplimentare.
Verificarea coletului se poate efectua doar in prezenta curierului, in limita a 5 minute si presupune o analiza estetica, nu si tehnica (proba de functionare) a echipamentelor comandate.
Daca sesizezi ca echipamentele primite difera de cele comandate sau sunt neconforme, te rugam sa refuzi primirea coletului, prin completarea AWB-ului in prezenta curierului .
In cazul comenzilor care contin mai multe echipamente si constati ca doar o parte dintre ele sunt neconforme, refuzul de primire se poate aplica doar pentru intreg coletul, nu si partial.
In cazul comenzilor achitate in avans (plata online, prin card sau OP) pentru care s-a inregistrat refuz de primire si se doreste returnarea contravalorii produselor, este necesar sa ne notifici in acest sens pentru a procesa in cel mai scurt timp posibil solicitarea ta, la telefon: 021.270.00.50.
Costurile de transport pentru coletele refuzate la primire sunt suportate in intregime de catre F64. Acest beneficiu este oferit in mod gratuit clientilor F64.ro, pentru comenzile livrate prin intermediul FAN Courier / Urgent Cargus, pe teritoriul Romaniei.
Echipamentele F64 pot fi livrate si in afara tarii (prin curierat rapid).
Pentru a obtine costul si termenul de livrare te rugam sa ne contactezi pe e-mail, la adresa: info@f64studio.ro sau telefonic 021 270 00 50.