Comenzi / Cum comand?
F64 Studio S.R.L iti pune la dispozitie 3 modalitati de a comanda, SIMPLU, USOR si RAPID!
Poti apela cu incredere la oricare din cele 3 metode prezentate mai jos, iar noi, echipa F64, te asiguram de tot suportul necesar!
1. 🏠 - Direct din magazinul F64, situat pe Bd. Unirii nr 64, Bucuresti. Vezi detalii despre locatie aici
2. 📞 - Telefonic, la numarul: 021 270.00.50
3. 🛒 - Online, de pe acest site - Acum este disponibila si posibilitatea de a comanda fara autentificare sau cont. Afla mai multe detalii despre aceasta noua metoda aici
Vino in showroom-ul nostru pentru a vedea si testa cea mai larga gama de produse din domeniul digital. Vei fi intampinat de o echipa de profesionisti, gata sa-ti raspunsa la toate intrebarile, sa te indrume, sa iti recomande solutii si sa-ti ofere consultanta de specialitate fara costuri suplimentare.
Avantajele showroolmului nostru:
cea mai larga gama de produse din domeniu digital
consultanta de specialitate
program extins al magazinului, deschis de Luni pana Sambata
zone special dedicate categoriilor de interes
F64 Studio, va pune la dispozitie o intreaga echipa de Call Center, la care aveti acces sunand la numarul de telefon 021.270.00.50 (NR. FARA SUPRATAXA) unde veti avea acces la urmatoarele servicii:
rezervari de produse telefonic
asistenta telefonica gratuita, pentru fiecare departament din cadrul firmei F64 Studio S.R.L.
Aceasta optiune va permite inscrierea comenzilor foarte rapid, in site-ul F64.
Cum functioneaza?
Odata adaugate in cos produsele dorite, apesi butonul "Finalizare Comanda" si esti redirectionat automat in pagina de comanda rapida unde trebuie doar sa adaugi adresa de email. Fara parola, fara cod de acces, fara user. Totul foarte RAPID, USOR si SIGUR. Spor la cumparaturi!
ATENTIE
Daca adresa de email introdusa apartine unui cont deja existent, fidelizat, utilizarea acestei metode iti pastreaza in cos beneficiile aferente contului tau (categorie de client, puncte, etc)
ACEST MOD DE A PLASA O COMANDA ESTE FOARTE UTIL IN PERIOADELE AGLOMERATE (BLACK FRIDAY PRO, BLACK FRIDAY, ALTE CAMPANII IMPORTANTE DE PESTE AN), DATORITA RAPIDITATII CU CARE POTI INSCRIE O COMANDA.
Plasarea standard a unei comenzi si site-ul F64, nu a suferit foarte multe modificari, insa totusi exista cateva elemente care merita mentionate aici.
- VIZUALIZAREA COSULUI, care este acum mult mai aerisit, intuitiv si simplu de modificat, separat total de pasul de finalizare al comenzii.
- SALVAREA DATELOR in cont. Datele adaugate la ultima comanda (adresa de facturare / adresa de livrare / modalitatea de livrare, etc) vor fi acum precompletate la viitoarele comenzi, avand oricand posibilitatea sa le modifici.
- ADRESA LIVRARE ADAUGATA CU GOOGLE , aceasta metoda elimina o parte din erorile aparute la livrarea comenzilor de catre curieri.
ATENTIE
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in coșul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adaugat in coșul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in măsura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in coșul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligație ulterioară a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese in următoarele cazuri:
4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul plății online;
4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de F64, in cazul plății online;
4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.
5 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
6 In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa https://www.f64.ro/info/conditii-retur.
7 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată dupa cum urmează:
7.1. pentru Comenzile achitate online cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata ;
7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea de puncte cu valoarea produsului returnat;
7.3. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar in showroom -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea de puncte cu valoarea produsului returnat;
7.4. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare contract rate.
8 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).
9.Dacă Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul inițial, dupa caz sau pentru a acoperi diferenta de preț rezultată din vanzarea produsului ca resigilat sau la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.